EmiliaM

Alla inlägg under november 2010

Av Emilia - 29 november 2010 20:16

Hejhej !

Idag så har jag vart i skolan . Vi typ hade en massa tråk lektioner . Sen så åkte linda hem till mig . Jag , linda och samuel hade lite* flum på busssen *host* Sen så fick vi skjuts. Vi tog lite kort och åt...

Sen gick jag ut till stallet och försökte longera appollo på banan menhan var lite trög idag . Så jag upppfostrade han lite så att han inte blir så matgalen . Jag och appollo gick runt en blå måt påse ochh han blev inte så glad när han inte fick äta xdd  Imorgon ska jag väll typ bara rida o va i skolan ;/<3

// Emilia

Av Emilia - 27 november 2010 16:47

Hejhej !

Idag så tolkade vi med joycan och astra lite. Det var jag , frida , maja , paulina , wilma och cilla . Först red jag på joycan när cilla o wilma åkte . Sen åkte jag bakom astra när frida red :) Det var jäte bra underlag..

Sen red jag ut på appollo en ganska lång runda , Det var svin kallt men mysigt :D

// Emilia        

Av Emilia - 22 november 2010 19:18

Hejhej !

Vart i skolan idag .. Vi har haft matte och geografi prov ;ss Det gick piss !!  Vi har sjukt mkt läxor men vi har ju mer lov så...

Sen så fick vi sluta 15 minuter tidigare så jag kom hem typ 30 min tidigare (y)

Sen så åkte jag hem och red en sväng med paulina . Det blev inte en så lång runda för att det tar så lång tid och brodda och då blir det jätte mörkt .  Imorgon så ska jag nog inte göra ngt .. Någon som vill göra något ????

 

// Emilia

Av Emilia - 15 november 2010 21:32

hejhej :)

Denna helgen har jag och appollo vart i vetlanda. I lc n så dubbel nollade vi och i lc + 5 så fick jag 2 pet :) Men lag 1 vann igen !!!  Jätte nöjd med ponnyn !<3

Idag var det skola och jag gick in i en vulkan xD<3

// Emilia

Av Emilia - 12 november 2010 23:41

Hejhej ,

Idag i skolan så hade niorna sin prao grej så vi hade typ inge lektioner förutom gympan. Och på gympan var jag så klantig så jag bytte om i dusch ``rummet´´ . Sen råkade jag trycka på knappen elr något så allt vatten bara forsade över mig. Och alla tjejer bara gapflabbade... Tkr att man inte ska ha touchknappar på duschar !!

Sen åkte jag hem och red en liten tur med ida. Efter det åkte jag till frida och träffade frida, ella , elsa och allis. Vi åt pizza och kollade på idol :)  Det va skoj !

Imorgon ska jag rida och förbereda för vetlanda (y) <3

// Emilia lilleskutt :D:D

Av Emilia - 11 november 2010 18:27

Hejhej ;)

Idag började jag halv 10 . Vi har haft religion , engelska , fysik och gympa .Jag e duktig på badminton :D Jag träffade faktist bollen 10 av 100 ggr .Skönt med bara 4 lektioner . 

Sen åkte jag hem och red . Blää hatar snö och is !!!!!

Men appollo gick bra :) taggar te vetlanda nu :D

Imorgon ska vi ha halloween party :D

// Emilia

Av Emilia - 9 november 2010 19:06

Hejhej

Jag cyklade te skolan idag :D  Det var inte jätte halt men hem var det förjävlit !!

sen så skulle vi egentligen träna idag men det blev inte av . Det var för halt och snöigt ! Så jag o frida lekte i snön i stället med små tjejerna ;D

Imorgon ska jag till grankärr och rida .

// Emilia <3

Av Emilia - 8 november 2010 19:29

hej :D

idag har jag  vart i skolan  .  Sen åkte jag hem och red ut en runda med frida.

Imorgon blir det hoppträning :D Inget mer o säga ;oo

// emilia


Presentation


Hej välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min blogg?
 Ja
 Nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards