EmiliaM

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Ridning + stan :)

Av Emilia - 30 juli 2011 21:59

Hann inte skriva igår så skriver nu istället :) 

Igår så åkte vi till stan . Vi gjorde inte så mycket . Åt på nån grekisk resturang och så köpte vi lite block oså till skolan -_- 

Sen åkte vi till en klädaffär i huskvarna . Där köpte jag 2 linnen, tröja , mjukis byxor , skor och en edhardy parfym :D 

Efter det åkte vi hem och  så red jag ut appollo :)

Sen sov jag över med Frida och Elin . Vi kollade på CSI och så kollade vi på film .


Idag så har jag typ bara ridit . Jag red en lång runda och han var SUUUUPER seg på dit vägen . Men sen så på hemvägen blev han sitt vanliga sig :) 


Nu packar jag för vi ska till halmstad imorgon och på måndag så ska vi till ullared :D:D 


// Emilia 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 28 augusti 2011 19:48

Här är några tävlingar som jag och appollo ska va med i :) *Grankärr klubbtävling Ld/ Lc 3/9 * Jfk Ld+5 + Lc+5 *Svarttorp Div 2 omgång 2 Ld + Lc inviduellt eller lagklass  *Jfk Div 2 omgång 3 Ld+ Lc inviduellt eller lagklass    Kort inläg...

Av Emilia - 28 augusti 2011 19:38

Idag så vaknade jag typ vid 10 eller något . Sen gick jag ut och sprang med cilla i en halvtimma eller något :D Efter det så åkte jag mamma och birgitta till grankärr för det var en dressyr tävling där så vi stannade där och kollade i 2 timmar och ...

Av Emilia - 11 augusti 2011 22:04

Har gjort ganska mycket dom här dagarna . Igår så gick jag upp tidigt och gick ut och red ut en runda på Appollo . Han var jätte fin och lydig :´)   Sen så städade jag lite och så... Började göra i ordning mig lite för linda och jacob skulle komm...

Av Emilia - 3 augusti 2011 17:39

Idag har jag typ bara slappat förutom att vi åkte till gränna och tog nån spruta ;ss HATAR SPRUTOR!!!!!!! Men i alla fall så har jag typ legat i solstolen på altanen hela dan,Göttt !   Men i kväll så rider jag med paulina ,går ut och springer och...

Av Emilia - 28 juli 2011 22:23

Idag har jag hunnit med rätt mycket . På morgonen så gick jag ut och red en lång runda med wilma och filippa på Appollo . Det gick bra . Han var jätte pigg och bara galloperade på stället och i slutet fick han typ grymt fin ökad trav :´)    Eft...

Presentation


Hej välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min blogg?
 Ja
 Nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards