EmiliaM

Alla inlägg under april 2011

Av Emilia - 10 april 2011 20:49

Hej,

Idag har jag typ inte gjort så mycket. Vaknade typ vid 10 och sen red jag ut med birgitta . Hästarna va jätte sega så det tog typ 1 timma när det egentligen skulle ta typ 40 minuter xd Men det bra iaf.

Sen så gick vi hem och fikade lite och nu sitter jag här x))

rolig dag..

// Emilia


Av Emilia - 9 april 2011 22:41

Hejhej

orkar typ aldrig och blogga så det får bli ett inlägg typ varje halvår x)

Igår så slutade vi vid typ 11 så jag åkte hem red ut på appollo och sen åkta jag o bowlade med frida , allis , ella och elsa :) Det va bäst ! Sen åkte vi till allis och åt och kollade på talang .


Idag har vi haft open day i skolan -.- men det var bara 3 lektioner så det var lugnt . Sen åkte jag hem och hoppade appollo på banan . Har kommit på att han gillar torvbale plast . Han ``bäddar ´´  sin box själv .. Plus att han stannade och åt på hindret idag xD Först var han ganska stel men i slutet så var han jätte duktig!

Efter det tog jag in joycan och hoppade henne lite på banan oxå. Måste ju träna till tävlingen! Hon var oxå jätte duktig . Taggar till tävlingen !! :D:D

// Emilia

Presentation


Hej välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min blogg?
 Ja
 Nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards