EmiliaM

Alla inlägg under februari 2011

Av Emilia - 4 februari 2011 13:58

Hejhej !

Idag så har hela klassen vart o badat i isvak på ören plus att nåra ettor va med oxå :)

Typ alla hann hoppa i innan jag men sen när det va min tur så stod jag typ vid hållet och väntade i 5 minuter eller nåt tills jag lutade mig frammåt och då knuffade min träslöjds lärare i mig xd Och så bara kastade jag mig upp utan isdubbar eller något xD

Snart kommer frida , ella och allis till mig :D<3

Hejdå <3

Av Emilia - 1 februari 2011 21:09

Hallå :)

Väldigt dålig updatering..

I alla fall har jag gjort mycket denna helgen .

I fredags så red jag ut lite och sen hängde jag med frida på tonår i kaxholen.

I lördags sov jag länge och sen så kom ella till mig så red vi lite och typ kollade på film.

I söndags kom frida till mig då red vi oxå på fältet . appollo var jätte duktig ;* Innan det var vi uppe på ban träningen på grankärr och hjälpte till lite.

Igår hade jag studie dag så jag mest var i stallet och så..

Idag har jag vart i skolan som vanligt och så red jag ut med felicia :)

Kraaam 

Presentation


Hej välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om min blogg?
 Ja
 Nej
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards